Saturday, June 4, 2011

praisE to ALLAh ~

ad gud news aku dapat!

10 ,pagi. ..
couse im about him ,him ,him
and hes all about me , me ,me
(bunyi anset lahh !)
seha:elow, juna ! kjw da cek??
aku:yew , cek ap kw nh ?
seha:matrik lahh ngeng ! da cek l0m ??
aku:alamak , belom ! wehh ,cek an aku . 93121701****
seha:tahniah , kw dpt same nn aku. ..
aku: yeke ! yesss2!!! 
(melompat lompat keHAPPYan)

heh ! epy nye aku jep tw. .. 
tapi tekejot nak mati bile tw ari isnn kene daftar , mean aku ad g 2 ary jep nak stel an jadah uh sume. ..
haihhhh = = '
bak kate HANIM , die saje jep suntuk kan waktu so xramai y bule daftar
heh ! ade betul gak an. ..
s0 ,semalam puas da aku round 1 tesco tuh cari barang2 y berkenaan (erk, banyak y xberkenaan sbna nye!)
heh, lari bajet. ..
alhamdulillah ,masalah dapt diselesaikan juge dengan bantuan makcik and nenek kesayangan ku. ..
aku SAYANGGGGGG sume !
s0 ,lepaz nh jarang lahh aku dok bebel at sini lagi kan. ..
sob3 (tapi xd owg prasan pun !) heheh
em ,banyak lagi bnde nak setel , s0 patik nak undur diri lahh yep !
k , ch0wwww !

p/s :semoge aku berjaye tok dapat an pointer HOT gitu ! ^^,

1 comment:

  1. sakap : tahniahh .akuu pon dapat matrik satu tempat dgn kaw (:

    ReplyDelete