Wednesday, June 1, 2011

(^____^)

suda sekian lame aku tak meluahkan isi hati kat blog kesayangan aku nh
kesempatan ade , tapi kemalasan lagii tebal , heheh
rutin harian aku jadi lek da cam dulu , maklumlah cuti skula kan
huhuhuh
novel jadi teman setia aku , busan. ..
idop nh cm xd tujuan. ..
in fact , i still dun noe where im g0ing. ..
but h0pely not go astray , subhanallah
merepek saje ! hishhh =='
skux nh aku dok tunggu result rayuan matrik yang bakal kuo 2 jun , bersamaan dengan ESOKKKK !
my ALLAH , plz show me the way. ..
aku hope sangat2 dapat matrik
tapi kalau  tak dapat , aku reda. ..
insyaALLAH , ade aturan lebih sempurna untuk aku , AMINNN
uk !
here we go , now let determine what u want to be next 5 years , ZUREENA
haihhh, ape kw nak jadi nh , still xd cite2 , cinte apatah lagi =='
yeah ,mukaku sudah letih sebab terlebih2 kerutnya
muahaha
skux nh aku just bule doa doa dan terusan berdoa
kawan2 aku sume da ade tujuan , masing2 da selangkah dengan impian diorang
aku nh ha, terkulat2 lagi nak bentuk diri , haihhhh
sum1 help me plzz. ..

one more thing , lonely. ..
jd mrs lonely lahh aku nh , aha
xtw sape bule cure
thru the days with none
and hope sum1 could reach ma hand and get there. ..

No comments:

Post a Comment